yoook -پروژه دانشجویی

با ما بروز باشید

اقتصادی

جدیدترین خبر های اقتصادی از بهترین خبرگزاری ها

سیاسی

جدیدترین خبر های سیاسی از بهترین خبرگزاری ها

اجتماعی

جدیدترین خبر های اجتماعی از بهترین خبرگزاری ها

ورزشی

جدیدترین خبرهای ورزشی از بهترین خبر گزاری ها

دانلود مقاله اصول قانون اساسي دانلود مقاله اصول قانون اساسي
دانلود مقاله اصول قانون اساسي لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 5 قانون اساسيقانون اساسي متشكل از مجموعه قواعد و مقررات كلي است كه شكل حكومت و سازمان عالي قواي سه گانه كشور و ارتباط آنها را با يكديگر و حقوق و آزاديهاي افراد را در مقابل دولت مشخص مي نمايد.اينكه شكل حكومت جمهوري است يا سلطنتي،اينكه پارلمان از يك مجلس تشكيل مي شود يا دو مجلس و وضع قانون به چه ترتيب صورت مي گيرد. اينكه در جمهوري،رئيس جمهور بر اساس راي مستقيم ملت انتخاب مي گردد يا با راي نمايندگان مردم و بنحو غير مستقيم و چه اختيارات و مسئوليتهايي دارد و در جمهوري اسلامي رهبر چه شرايطي بايد داشته باشد و بالاتر از رئيس جمهور قرار مي گيرد واز جانب مجلس خبرگان انتخاب مي شود،اختيارات و وظايفش چيست و نظاير آن در قانون اساسي جاي مي گيرد.حق اين









مطالب مرتبط


مقاله در مورد فواید خندیدن

مقاله در مورد فواید خندیدن مقاله در مورد فواید خندیدنتعداد صفحه:4فرمت پی دی اف 



-------------------------------
دانلود تحقیق با موضوع زندگی نامه مولانا





-------------------------------
نظريه برونر 10ص

نظريه برونر 10ص لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 10 نظريه برونرجروم برونر يکى از روانشناسان آمريکاست که در زمينهٔ يادگيرى شناختي، بويژه دربارهٔ فعاليت آموزشى و کلاس، به مطالعه و تحقيق پرداخته است. او صاحب نظريهٔ يادگيرى اکتشافي (discovery learning) است. برونر بيشتر به مطالعهٔ فرايند يادگيرى در کلاس درس مى‌پردازد و به مطالعهٔ يادگيرى حيوانات از جمله موش، ميمون و پرندگان کمتر رغبت نشان مى‌دهد. او ديدگاه‌هاى خود را در کتابى به نام به سوى يک نظريهٔ آموزشى (Toward a Theory of Instruction) مطرح کرده است. وى معتقد است که نظريات آموزشى بايد جوابگوى اين سؤال باشند که چگونه مى‌توان بهتر و بيشتر آموخت، نه آنکه تنها به توصيف و تشريح يادگيرى بپردازند. به اعتقاد او، شاگردان را نبايد در برابر دانسته‌ها قرار داد، بلکه بايد آنان را با مسأله روبرو کرد تا خود به کشف روابط ميان



-------------------------------